HTML

zsombibaba

remélem egy napon a gyermekem megtudja, hogy mennyit jelent számomra és miken mentünk keresztül...

Friss topikok

Linkblog

20090818kedd....

2009.08.18. 13:18 dépé

több mint 1 hete nem irtam....

már nagyon hiányzik Zsombi, várom a holnapot, 1 hete nem láttam, múlt héten szerdán volt velünk... előtte vasárnap egész nap, nagyon jól éreztük magunkat :o) nem akart a kiságyban elaludni, nagyon ragaszkodott hozzám, végül a nagyágyon aludt el mellettem, nagyon aranyos volt, olyan jól aludt, hogy a nyála is kifolyt az ágyra...

nagyon ügyesen bilizik, szól, hogy "apppa - kaka".... :o) délután kimentünk megnéztük a Viriéket, jól érezte magát, fájúó szívvel vittem haza este...

szerdán siettem érte, a kedves édesanyja nem "adta ki" csak 17.00-kor, nem értem miért kellenek ezek a dolgok... játszótéren voltunk ill. otthon, pelus nélkül... :o) Vacsira megevett 1 jó adag felvágottat + szőlőt, Ingi nem győzte hordani neki :o) Ha kaja kell, csak neki szól :o)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsombibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr791318520
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása